loginmuspas opladenvolg ons: 
 
MUSPas 

 

HC Bloemendaal werkt met een ledenpas: de MUSPas. Ieder lid en iedere vrijwilliger of betrokkene kan deze pas aanvragen. Hiermee betaal je aan de bar of bij de andere verkooppunten. Het voordeel van de MUSPas is de korting van 10% die je als gebruiker krijgt op alles wat je er mee koopt. Voor de club is dit elektronisch betalen veiliger en minder tijdrovend dan de verwerking van contant geld. Gasten kunnen (ook contactloos) pinnen met hun eigen bankpas.

 

Opladen

Het opladen van de MUSPas kan op twee manieren:

 

1. in het clubhuis

Met een bankpas kan de MUSPas bij ieder betaalpunt in het clubhuis worden opgewaardeerd. De MUSPas kan niet met contant geld worden opgeladen.

 

2. via internet

Via Mijn KNIP Online (www.mijnkniponline.nl) kan via internet of smartphone het saldo worden opgewaardeerd. Een link naar Mijn KNIP Online staat ook bovenaan de website van HC Bloemendaal (www.hcbloemendaal.nl "muspas opladen").

 

Veel gestelde vragen

Hoe activeer ik mijn MUSPas?
Via www.mijnkniponline.nl kan met de eerder ontvangen inloggegevens de MUSPas worden geactiveerd. Zodra het saldo is opgeladen, kan de MUSPas worden gebruikt als betaalmiddel bij HC Bloemendaal. Heeft u geen inloggegevens ontvangen? Stuur dan een verzoek om inloggegevens te ontvangen naar [email protected]

Kan iedereen de MUSPas opladen?
Ja, iedereen met een geldige bankpas kan het saldo op de MUSPas opladen zowel via PIN bij de betaalpunten in het clubhuis als online via  iDEAL..

 

Wat is mijn wachtwoord?
Je kunt via www.mijnkniponline.nl een "wachtwoord vergeten"-verzoek indienen. Lukt dit niet omdat het e-mailadres niet wordt herkend, stuur dan een e-mail naar [email protected]

 

Kan ik mijn wachtwoord veranderen?
Ja, na ingelogd te hebben, kun je een ander wachtwoord instellen. Dit kan bij "Instellingen" en dan "Mijn gegevens".

 

Hoe weet ik wat het actuele saldo op mijn MUSPas is?
Log in via www.mijnkniponline.nl dan zie je op je persoonlijke pagina direct wat je saldo is. Verder staat na afgerekend te hebben bij de bar je saldo op het scherm van de kassa, dus hier kun je naar vragen.

 

Bij verlies of diefstal: de MUSPas zo snel mogelijk blokkeren!
Log in via www.mijnkniponline.nl, onder de menuoptie ‘Passen’ kan de MUSPas worden geblokkeerd.

 

Hoe kan ik een pas deblokkeren?
U kunt een MUSPas laten deblokkeren door een e-mail te sturen naar [email protected]

 

Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?
Nee, saldo kan niet worden teruggestort of cash worden teruggegeven.

 

Zijn er kosten verbonden aan een MUSPas?
Leden van HC Bloemendaal ontvangen eenmalig gratis een MUSPas. Niet-leden betalen € 5,00. Bij verlies kost een nieuwe MUSPas €5,00. De kosten voor een nieuwe pas worden direct verrekend via het uitstaande saldo. Voorbeeld: bij de uitgifte van een nieuwe MUSPas wordt het saldo aangepast naar €-5,00.

 

Hoe vraag ik een MUSPas aan?
Nieuwe leden ontvangen aan het begin van het seizoen automatisch een nieuwe MUSPas thuisgestuurd met saldo € 0,00.

Een (nieuwe) MUSPas kunt u aanvragen via [email protected],

 

Voor overige vragen of informatie: [email protected]

 


 

 

 

 

 
Agenda